24-36 חודשים שני 10:00

אפשרות לבצע במים תרגילים אשר מתמקדים בפיתוח ושיפור אלמנט גופני מסוים בהתאם להמלצת רופאים. חשוב לציין, כיוון שמדובר בפעוטות, חוג השחייה חייב להתבצע במקום אמין ובטוח ובפיקוח צמוד של בעלי מקצוע. מפתיע לגלות כי חוגי שחייה לתינוקות יכולים להחליף לפעילויות פנאי אחרות בהצטיינות יתרה ובו בזמן לשפר התפתחות מוטורית ולכן הם כה פופולאריים.

שחיית פעוטות טרם התחלת הקורס אנו קובעים יחד אתכם שיעור היכרות בעלות של 130 ש"ח -סכום זה מתקזז בהמשך הרשמה לקורס מטרת שיעור זה היינה לחוות בפעם הראשונה את השיעור בקבוצה פעילה, להתרשם מפעילותינו במים וכן לקבל יעוץ מהמדריכה לגבי שיבוץ ילדיכם/ ביתכם בקבוצות השונות. יש להצטייד בבגד ים חד פעמי ורב פעמי מיוחד של חברת y.t.m) ניתן לרכוש במקום! מגבת וכפכפים! (חובה). מומלץ להגיע כ- 20 דקות לפני שיעור הניסיון. תינוקות לא גמולים חייבים להגיע בגד ים מיוחד לשחיית תינוקות (חברת Y.T.M ( ניתן לרכוש במקום בעלות של 70 ש"ח, מחיר צרכן. בשיעורים אנו עובדים על: שיפור מיומנויות מוטוריות חיזוק שרירים פיתוח קואורדינציה ושיווי משקל חיזוק המערכות החיסוניות חיזוק מערכת לב-ריאה שיפור התחושות והגירויים העצבים חיזוק ביטחון עצמי בהמשך לפנייתך קיימות אצלנו קבוצות שונות על פי גיל והתפתחות, משך שיעור הוא 30 דקות וכל קבוצה מונה עד 8 תינוקות.(או לפי דרישות של תו הסגול) לפעילות זו יש שלושה סוגי מנויים: 

מנויי לימים א-ו: 
*מנוי חודש אחד פעילות-4 שיעורים-350 ש"ח 
* מנוי ל-4 חודשים בעלות של 1300 ש"ח -במקום 1400 ש"ח 
* מנוי ל-6 חודשים בעלות של 1800 ש"ח-במקום 2100 ש"ח 1 .

חשוב לדעת:
1.יש להאכיל את התינוק 45 דק לפני השיעור 2 .יש להביא כפכפים לצורך החלפת נעליים בכניסה וכניסה לבריכה. 3 .יש להביא מגבת ובגד ים להורה שנכנס למיים. 4 .יש להביא מגבת לתינוק ובגד ים חד פעמי (חיתול מיוחד) 5 .יש להביא או לרכוש אצלנו בגד ים רב פעמי שאותו שמים מעל הבגד ים החד פעמי. החבר

מידע

שם המורה: סטלה

נבנה ע"י TAZMAN
TAZMAN ניהול חוגים , ניהול מערכת שעות, ניהול תלמידים