המרות וקהלים
לינק לקבוצת הוואצאפ:
https://chat.whatsapp.com/HnB2oImau12BT7jJew7yKw
הקישור לקבוצה אינו לחיץ.
לכניסה >> יש להעתיק אותו ולפתוח בכרטיסייה חדשה.
הקישור לקבוצת הפייסבוק נמצא בתיאור קבוצת הוואצאפ.
סדנת המרות וקהלים
4 מפגשים
מרצה: איציק ביזנצ'וק
שיעור 1: הכח שבהמרות - היכרות ראשונית
- הסבר כללי מה זה קהל והמרות ואיך הם הכרחיים בדיגיטל מרקטינג.
- הכרות עם הפיקסל של פייסבוק ואיך לייצר פיקסל חדש
- גוגל אנליטיקס הסבר כללי על המערכת+הקמת טאג
- גוגל אדס הקמת המרות בגוגל אדס + סנכרון עם אנליטיקס
שיעור 2: הקמת תשתיות מתקדמות
- הסבר משהו טאג מנג'ר ואיך הוא עוזר לנו להפוך את ההטמעות לנוחות יותר וללא מתכנת.
- פתיחת חשבון טאג והסבר על כל פונקציה מה היא עושה ואיך משתמשים בה.
- הקמת המרות בסיסיות ל3- הפלטפטמות (פייסבוק, גוגל אדס, אנליטיקס)
שיעור 3: בניית מערך לאופטימיזציה כמו משווקי העל
- הקמת קהלים לרימרקטינג על בסיס ההמרות שלנו ב3 הפלטפורמות, ואיך להשתמש בהם.
- שימוש בפיקסל יור סייט תוסף להקמת אירועי איקומרס בווקומרס ולהקים המרות על בסיס אותם אירועים
-
שיעור 4: יוצאים עם מערך קהלים והמרות שלם
- מעבר על בעיות של המשתתפים
- סקירה כללית על המרות S2S ברמת שרת
- הקמת מערך קהלים והמרות מהתחלה עד הסוף שלב שלב (השלבים המדויקים להקים מערך המרות וקהלים כמו מקצועני הדיגיטל המובילים בעולם)
מידע
שם המורה: איציק ביזינצ'וק